miljonär.blogg.se

Bli miljonär, Hur blir man en miljonär? Jag är en kille född på 90-talet med stora livsmål. Ett utav dom är att bli miljonär innan jag fyller 30! Här får ni följa min historia mot första miljonen

Vem är jag?

Publicerad 2013-09-13 23:59:59 i Allmänt,

Ja som sagt så är jag en ung kille född på 90-talet bosatt i Sverige. Jag har stora livsmål och har/haft stora drömmar och delmål hela livet. Jag har hitintills uppnått alla mål jag har haft och finner mig inte i några misslyckanden. Det är många som har och har haft en blogg precis som denna och i vissa fall har folk faktiskt skrivit på den i flera år. Men ingen verkar ha lyckats!? Så då undrar ni ju självklart varför jag skulle lyckas?

Ja precis som jag har sagt så är jag en extremt målmedveten person som lyckas med mina drömmar. Jag anser att det är viktigt att ha ett klart mål så man vet vad man faktiskt jobbar mot och får känna lite press. Människan presterar ju trots allt bäst under måttlig stress.

Mina förutsättningar kommer så

Stay Tuned

Kommentarer

Postat av: Liie

Publicerad 2013-09-14 21:00:45

Jag ska faktiskt följa dig och se vad det blir av denna blogg, intressant ämne är det i alla fall, att bli miljonär! Får önska dig lycka till :)

Svar: Ja det gör du rätt i ;) Kul att du vill följa :)
Ung Miljonär

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ung Miljonär

Jag är en kille född på 90-talet med stora livsmål. Ett utav dom är att bli miljonär innan jag fyller 30! Här får ni följa min historia mot första miljonen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela