miljonär.blogg.se

Bli miljonär, Hur blir man en miljonär? Jag är en kille född på 90-talet med stora livsmål. Ett utav dom är att bli miljonär innan jag fyller 30! Här får ni följa min historia mot första miljonen

Bra Start

Publicerad 2013-09-13 17:11:00 i Allmänt,

En bra start är ju att försöka få till rätt blogg adress när bloggen väl skapas. Men nej, det är ju inte lika kul om man skulle lyckas med det. Nu är den iallafall uppe och rullar. Första riktiga inlägget kommer ikväll där jag berättar lite om vem jag är.

Stay Tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ung Miljonär

Jag är en kille född på 90-talet med stora livsmål. Ett utav dom är att bli miljonär innan jag fyller 30! Här får ni följa min historia mot första miljonen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela